top of page
faq - FREQUENTLY ASKED QUESTIONS
-
Is er parkeermogelijkheid bij de winkel? / Is there parking near the store?Ja, in de straten rondom de winkel is er voldoende parkeergelegenheid. Onze winkel ligt in een voetgangersgebied. Daarom kun je op jouw navigatiesysteem het best kiezen voor Schoolstraat 2 Rijswijk. Klik hier voor de route. Yes, there is ample parking in the streets surrounding the store. Our store is located in a pedestrian area. Therefore we recommend selecting Schoolstraat 2 Rijswijk in your navigation system. Please click here for directions.
-
Welke maten hebben jullie? / Which sizes do you carry?Wij verkopen kleding vanaf maat 42 tot en met 56. Lingeriematen starten bij ons bij omvang 80 en loopt tot omvang 105. Twijfel je of we jouw maat hebben? Bel ons even: 070-3903810 We sell garments ranging from size 42 (EU) 12 (UK) - 14 (US) and up. Our lingerie sizes start at a width of 80 and run through 105. When in doubt whether we carry your size, please give us a call at: 070-3903810.
-
Is de zaak toegankelijk voor mindervaliden? / Is the store accessible for disabled people?Ja, ook met rollator of rolstoel kunt u in onze winkel komen. We hebben ook een pashok voor mindervaliden. Yes, our store is accessible for rollators and wheelchairs too. We also have a fitting room available for disabled people.
-
Hebben jullie een webshop? / Do you have a webshop?Nee dat hebben wij niet, maar we sturen kleding die je gezien hebt op onze social media met alle liefde naar je toe! Ongedragen kleding met de prijskaartjes eraan nemen we retour, binnen 8 dagen na aankoop met kassabon. Te ruilen voor iets anders of een tegoedbon. No, we do not have a webshop, but we would be more than happy to ship the clothes you have seen on our social media sites to you. If you are not satisfied with your purchase, you may contact us within 8 days of receipt for store credit or exchange. Apparel must be returned unworn, with all tags still attached.
-
Welke merken voeren jullie? / Which brands do you carry?Wij verkopen merken uit binnen en buitenland. Klik hier voor de lijst met merknamen. We sell Dutch brands as well as foreign brands. Please click here for a list of brand names.
-
Kan ik ook advies op maat krijgen? / Can I get customized advice?We geven graag al onze klanten het juiste advies op stylinggebied. Heb je mooie kledingstukken in je kast die je niet goed kan matchen? Neem ze mee! Wij helpen je graag deze te combineren met nieuwe items zodat je daarmee weer een compleet nieuwe outfit hebt. Het kan ook zijn dat shoppen niet jouw ding is of dat je er weinig tijd voor hebt. Laat ons van te voren weten waarnaar je op zoek bent en wanneer je bij ons langskomt. Wij zorgen dat er een rekje voor je klaar hangt in jouw maat. Deze service is gratis tijdens openingstijden. We would like to give all of our customers suitable advice when it comes to styling. Do you happen to have some beautiful garments in your closet, but do not know what to match them with? Bring them along! We would love to help you match these with new items, in order to create a whole new outfit. It could also be the case that shopping is not your favorite passtime, or that you simply do not have time to shop at all. Just let us know what you are looking for, and when you intend to come in. We will then select a number of garments in your size and have them waiting for you.
-
Is het mogelijk om buiten de reguliere openingstijden langs te komen? / Is it possible to come shop outside of your regular opening hours?Wil je graag in alle rust winkelen? Maak dan een afspraak via onze “specials” voor een privé shopping sessie. Klik hier voor meer info. Would you prefer to shop in peace? Then make an appointment for a private shopping session through our “specials”. Please click here for more info.
-
Hoe vaak wisselt de collectie? / How often does your collection change?De collectie wisselt continu. Per seizoen zijn er minstens drie leveringen per merk, dus dat zijn al zeker 6 collecties per jaar. Wij willen regelmatig de laatste nieuwe trends laten zien. Houd onze social media in de gaten voor updates of kom gezellig langs in onze winkel. Our collection changes all the time. There are at least three deliveries per brand per season, which makes for at least 6 collections per year. We do aim to show you the latest trends on a regular basis. Please do follow our social media sites for updates or come see us at our store.
-
Kan ik ook met creditcard betalen? / Do you accept credit cards?Jazeker! Je kunt bij ons betalen met Maestro, Contant, Visa en MasterCard. We sure do! We accept the following payment methods: cash, Maestro, Visa and MasterCard.
-
Waar vind ik de evenementen die jullie organiseren? / Where can I find information about the events that you organize?Houd onze Social Media in de gaten; volg ons op Facebook en Instagram. Of abonneer je op onze nieuwsbrief. Please do keep your eye on our Social Media; Follow us on Facebook and Instagram. Or subscribe to our newsletter.
-
Verkopen jullie ook cadeaubonnen? / Do you sell gift cards?Je kunt bij ons cadeaubonnen kopen voor elk gewenst bedrag. Koop 'm in onze winkel of bestel 'm hier. Wij zullen deze mooi verpakken en toesturen naar de gever of de ontvanger. We offer gift cards for any amount you wish. To be purchased at our shop or ordered here. We will nicely wrap it and ship it to either the giver or the receiver.
bottom of page